Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Perzepolis i Isfahan (treći dio)

Odluka o tome koliko ostajemo u Širazu ovisila je samo o jednoj stvari: hoću li uspjeti pronaći neku opciju da posjetim Perzepolis koji je udaljen svega 60 kilometara ili ne. Perzepolis je jedna od naznačajnijih atrakcija Irana, ali u hostelu nisam uspijevao pronaći nikoga ko bi mi se pridružio (prijatelj je već bio ranije), a … Continue reading Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Perzepolis i Isfahan (treći dio)

Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Širaz (drugi dio)

*** Idemo na jug *** Nakon Tabriza, Kandovana i Teherana vrijeme je da nastavimo s putovanjem kroz ovu veliku zemlju. Iako su autobusi super ugodni u Iranu, pokušavamo na svaki način pronaći opciju da nastavimo put vozom pa odlazimo na glavnu stanicu u Teheranu koja je super moderna i organizirana. Na naše upite ima li … Continue reading Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Širaz (drugi dio)

Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Tabriz i Teheran (prvi dio)

*** Iran je dugo bio u mojim mislima. Sjećam se i godine i trenutka kada sam rekao sebi da moram kročiti na tlo ove zemlje. Bilo je to u ljeto 2013. godine. Zašto Iran, nemam pojma. Valjda iz istog razloga zašto i Kavkaz, Ukrajina ili bilo koji drugi dio svijeta koji me privlači. Moram priznati … Continue reading Iran: civilizacija iza zatvorenih vrata; Tabriz i Teheran (prvi dio)

Cabo da Roca: vodeni beskraj

Nakon sedam dana i obilaska Lisabona, Porta i Coimbre, ostalo mi je još samo dva dana za ovu zemlju koja me je brzo osvojila. Shvativši da nema šanse da vidim sve što sam zamislio, odlučio sam posljednja dva dana provesti u Lisabonu, tj. iskoristiti Lisabon za posjetu lokacijama u široj okolini ovog grada. Nakon razmišljanja … Continue reading Cabo da Roca: vodeni beskraj

Porto: grad vjetra

Nakon istraživanja prelijepog Lisabona zaputio sam se prema sjeveru Portugala, u drugu portugalsku metropolu, a to je Porto. Toliko sam želio uživati u krajolicima Portugala vozeći se vozom, ali sam ostao šokiran cijenama karata od preko 30 eura u jednom pravcu pa sam brzo odustao od ove opcije i našao Flixbus koji me doveo do … Continue reading Porto: grad vjetra

Lisabon: metropola na rubu Europe

*** Nakon pauze koja je trajala više od godinu dana, zbog dobro poznatih razloga, ovo ljeto sam čvrsto odlučio da moram negdje otići gdje dosad nisam bio. Sva sr... oko korone su značajno utjecala i na moju motivaciju da putujem iako mi je bježanje od kuće u krvi već cijeli život. Međutim, ovo ljeto nisam … Continue reading Lisabon: metropola na rubu Europe

Solun: kolo na ulici

*** Kao i krajem svake godine, i početkom nove, pravim neko putovanje, uglavnom ne daleko. Prošle godine je to bila Sofija, a sada je Solun. Odmah da kažem da je grad odličan, super atmosfera, vrhunski kafići, restorani i klubovi, sve u svemu vraćam se ponovo u Grčku prije ili kasnije. Jedino iznenađenje su nam bile … Continue reading Solun: kolo na ulici

Transnjistrija: zovite me Moždadržava

Ukratko, ako nikada niste čuli za Trasnjistriju, to je ok! Malo ko jeste. Prvi put sam čuo o ovoj tvorevini nekada 2006. godine: tada sam rekao da ću jednoga dana ovo nešto, (polu)državu, ili šta već, posjetiti. U pitanju je rubni teritorij Moldavije na granici s Ukrajinom koji je de facto nezavisan od Moldavije. Moldavska … Continue reading Transnjistrija: zovite me Moždadržava

Moldavija – europska šifra 404

* * * Na zidu, iznad mog kreveta, od 2002. godine nalaze se dvije velike mape: jedna je mapa Europe, a druga je mapa svijeta. Tako bih ja, i tada, a i sada, bez ikakvog razloga počeo blejati u mapu i tražiti nepoznata mjesta, posebno u državama o kojima u našim medijima nikada ništa nismo čuli. Zašto … Continue reading Moldavija – europska šifra 404

Albanija: turistički magnet u pripremi

Nakon što smo se pozdravili s Prizrenom, krenuli smo prema Albaniji i prije nego smo trepnuli već smo na albansko-kosovskoj granici. Vrhunski autoput nas uvodi u Albaniju nakon čega odmah primjećujemo značajnu razliku: cesta odjednom postaje lošija, kuće na brdima me podsjećaju na Kavkaz, a nakon par stotina metara prolazimo kraj bunkera. Kako ulazimo dublje … Continue reading Albanija: turistički magnet u pripremi